Parijs, dag 7 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Robin Westerhof - WaarBenJij.nu Parijs, dag 7 - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Robin Westerhof - WaarBenJij.nu

Parijs, dag 7

Door: Robin Westerhof

Blijf op de hoogte en volg Robin

30 April 2015 | Frankrijk, Parijs

Vandaag weer veel meegemaakt. Vanmorgen weer lekker vroeg op gestaan en ben ik in de metro gestapt om naar een casting te gaan. Ik kwam voor een super groot huis te staan. Ik belde aan en er deed een vrouw open met een superleuke uitstraling. Ik voelde me meteen op m`n gemak en liep met haar mee naar binnen. Toen we eenmaal binnen waren vroeg ze me een aantal vragen over thuis en hoe ik het vond in Parijs. Daarna heeft ze een paar foto`s van me gemaakt en ze ze tegen me dat ik op een schilderij leek: "You look like a painting with your fire red hair, your pale skin and all you freckles". Dat was een leuk compliment haha! Toen ik klaar was bij de casting ben ik meteen door gegaan naar de fotoshoot die ik gepland had staan. Deze fotoshoot was binnen bij iemand in huis voor naturel foto`s. Ik heb erg gelachen met de fotograaf en wij beiden waren super blij met de foto`s. (De foto`s van vandaag heb ik ook even hierbij toegevoegd). Daarna lekker naar m`n appartement gegaan en heb ik heerlijk iets gegeten. Op een gegeven moment belde het modellenbureau mij waar ik bij zit en moest ik meteen naar het bureau komen. Dus ik weer snel m`n jas en schoenen aan en onderweg naar `t bureau. Eenmaal aangekomen moest ik een paar foto`s maken omdat er een cliënt was die zo spoedig mogelijk foto`s van me wou en als dit niet gebeurde ze een ander meisje gingen zoeken. Ik met een meisje foto`s gemaakt en ze heeft ze meteen opgestuurd. Toen ben ik weer rustig naar het appartement gegaan en plotseling toen ik `t appartement in liep kreeg ik een smsje. Ik ben geboekt voor CARTIER! Het word een soort reclamespotje. Precies weet ik nog niet want dat hoor ik maandag of dinsdag allemaal.

Dit was mijn dag wel een beetje en zit ik nu lekker op m`n bedje dit verhaal te typen. Morgen is er weer tijd voor een nieuw reisverlslag

xxxxx

  • 01 Mei 2015 - 09:40

    Gerda:

    Joehoe

  • 01 Mei 2015 - 10:16

    Gerda Hofstra:

    Ik heb het idee dat de eerste reactie niet goed is gegaan dus doe ik het nog een keer:-)

    Joehoe.... ik ben de eerste die in je dagboek schrijft van je geweldig avontuur in Parijs!! Geweldig Robin laat ze daar maar eens een poepie ruiken van een mooi wichie uut Easterfield;-)
    groeties van dien tantieXX

  • 01 Mei 2015 - 18:03

    Helmut Zwart:

    Goed bezig madam, op naar de top.

  • 01 Mei 2015 - 20:18

    Bientje:

    geweldig mooi Robin geniet van dit avontuur

  • 01 Mei 2015 - 21:07

    Miep:

    Super Robin geniet er van.
    Ook wij kunnen mooi mee genieten van jou avonturen!
    Succses!

  • 05 Mei 2015 - 16:30

    Jenny Rolleman:

    he robin hoor zulke goeie verhalen van mamsi ga ervoor het zal je lukken maar dit is al harstikke mooi geniet er ook een beetje van he lfs dikke knuffel doeg zet um op net wat tanti zegt laat ze een poepi ruiken xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 April 2015

Parijs, dag 7
Robin

Voor al mijn lieve familie en kennissen en vriendjes en vriendinnetjes die me willen volgen in het buitenland tijdens mijn reis voor modellenwerk!!!

Actief sinds 30 April 2015
Verslag gelezen: 2504
Totaal aantal bezoekers 4552

Voorgaande reizen:

30 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: